התקנת מנעול חשמלי

התקנת מנעול חשמלי – קומנדו מנעולים

מנעול חשמלי מתחלק בדרך כלל לשני סוגים: מנעול חשמלי גולמי, המתבסס רק על ממסר חשמלי, ומנעול חשמלי בעל שטף מגנטי הנקרא גם מנעול אלקטרומגנטי. התקנת המנעולים הללו מתבססת על רעיון זהה: חיבור כבילת פיקוד אשר תפתח ותסגור ממסר חשמלי או תבטל ותיצור שדה מגנטי. התקנת מנעול חשמלי יכולה להיעשות בתור אינטרקום, עם קודן ללא האינטרקום ועם צ'יפ קירבה: אביזר שמצמידים לקודן והוא מקיש את הקוד הנכון אוטומטית ועל כן הדלת נפתחת מהר יותר: המעגל החשמלי נפתח ונסגר ביעילות רבה מאשר באופן הקשת קוד ידני.

התקנת המנעול החשמלי

בהתקנת המנעול מכין המנעולן את הקודן והמנעול, מחבר את ההדקים שלהם כנדרש ומחבר את המנגנון לקיר באמצעות חציבה או קידוח. הצילינדר של המנעול ייחצב בדלת לאחר שהוצא הצילינדר המכאני הקודם. הקוד שעל הקודן יימסר לבעלי הבית, וייערך ניסוי כלים לבדיקת המנעול בטרם סיומו הרשמי של הליך התקנת מנעול חשמלי.

התקנת המנעול האלקטרומגנטי

בהתקנת מנעול אלקטרומגנטי יש להתקין כפי כמו בכל מנעול חשמלי אחר: קודן ומנעול, אלא שכאן יש גם שטף מגנטי. הדק אחד של המגנט נמצא במשקוף העליון או בראש המשקוף הצדי, והשני – בדלת. אופן הפעלת המנעול זהה: ניתן לפתוח עם הקודן, עם צ'יפ הקרבה של המנעול, ומתוך הבית ניתן לפתוח באמצעות שלט או מתג שנמצא בקיר ומשמש כבקר למנעול.

קומנדו מנעולים – הבית שלך בתחום המנעולים

כידוע, השוק הולך ונעשה הייטקי ומסוגנן באופן אלקטרוני וכך גם שוק המנעולים. ישנם מנעולים אלקטרוניים משולבי ביומטריה (טביעת אצבע/רשתית עין), לצד מנעולים הנפתחים בשיטות קונבנציונליות כמו הקשת קוד או צ'יפ קרבה. בשל חדשנותו של נושא הביומטריה ישנה אפשרות בכל מנעול מסוג זה – גם להקיש קוד על קודן. קומנדו מנעולים הנה חברת בוטיק המתמחה בכל סוגי המנעולים האלקטרוניים. התקנת מנעול חשמלי נעשית חדשות לבקרים בבתי הלקוחות של חברה זו על ידי מנעולנים מומחים במנעולים השונים. הם דואגים לביצוע החציבות הנדרשות בדלת ובקירות, חיבור הממסר החשמלי וחיבורו הפיזי של המנעול לדלת. החברה מספקת גם הדרכות בנושא תפעול המנעול עבור כל לקוח אצלו היא ביקרה.

בקומנדו מנעולים סבורים כי המעבר משיטת פתיחה מכנית לשיטה אלקטרונית אינה מעידה רק על נוחות אלא גם על מעבר למנעו בטוח יותר, קשה יותר לפריצה, מאובטח יותר, וכזה אשר ניתן לשלוט עליו בצורה טובה יותר באמצעות בקרים, קודנים ואינטרקומים שונים.

להזמנת התקנת מנעול חשמלי צרו קשר עם "קומנדו מנעולים": 03-6831000

Call Now Buttonלחץ לחיוג 03-6831000