מדיניות החברה – הפעלת האחריות
1. בכל מקרה שבו הצרכן מעוניין לבצע מימוש האחריות הן על מוצר והן על טיב העבודה, על הצרכן/לקוח להציג תעודת אחריות/חשבונית מס קבלה.
2. במקרים וקרה שגורם זר ככל שיהיה / מנעולן או לחלופין טכנאי שלא מטעמנו יספק שירות תיקון לדלת שעליה נעשה העבודה פגה האחריות על המוצר.
3. בעניין של הזמנת שירות לתיקון חוזר בגדר האחריות, התיקון / החלפת המוצר יתבצע בימים ב – ד בין השעות 11:00 – 15:30.
4. ביטול שירות טכנאי / מנעולן כרוך בתשלום דמי ביטול בסך 250 ש”ח כולל מע”מ.
5. המחירים למגוון השירותים אינם כוללים מע”מ.