קומנדו מנעולים

מדיניות החברה

מדיניות החברה – הפעלת האחריות

 

 

 

1. בכל מקרה שבו הצרכן מעוניין לבצע מימוש האחריות הן על מוצר והן על טיב העבודה, על הצרכן/לקוח להציג תעודת אחריות/חשבונית מס קבלה.

 

 

2. במקרים וקרה שגורם זר ככל שיהיה / מנעולן או לחלופין טכנאי שלא מטעמנו יספק שירות תיקון לדלת שעליה נעשה העבודה פגה האחריות על המוצר.

 

 

3. בעניין של הזמנת שירות לתיקון חוזר בגדר האחריות, התיקון / החלפת המוצר יתבצע בימים ב – ד בין השעות 11:00 – 15:30.

 

 

4. ביטול שירות טכנאי / מנעולן כרוך בתשלום דמי ביטול בסך 250 ש"ח כולל מע"מ.

 

 

5. המחירים למגוון השירותים אינם כוללים מע"מ.

פנו אלינו להצעה משתלמת